zondag 21 maart 2010

» Vakantie in Sri Lanka voor liefhebbers (n.o.t.k.)

Zeer lieve en betrouwbare Sri Lankaanse familie wil graag onderdak bieden aan mensen die die voor weinig geld het echte leven in Sri Lanka willen leren kennen, het eten, het land. Mijn vriend spreekt goed engels en kan u overal naartoe brengen. Niet geschikt voor mensen die enkel luxe willen, ALLEEN voor mensen die ontvankelijk zijn voor andere culturen en avontuurlijk zijn aangelegd. Zelf verdien ik hier volstrekt niets aan, de bedoeling is om mijn Sri Lankaanse vrienden hun leven aangenamer te maken. Voor 10 euro per dag per man kan je er slapen en eten. Een extraatje mag altijd. Open voor iedereen, ik doe enkel de selectie, en nogmaals: ik wil hier niets aan verdienen. Kijk vooral op de website!!\'
Chris Mangelschots
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vakantie in Azië

Beleef een mooie vakantie in Azië.