zondag 1 november 2009

» Prachtig huizen te koop (€ 17.000)

Het domein is gelegen in Plua Dang, dat is een klein dorpje ongeveer 25 KM van Pattaya en 20 KM van Rayong, er staan op het domein 15 Bungalows, waarvan er al enkele belgen een gekocht hebben, ook een amerikaan en een engelsman, en zo staan er nog een stuk of 3 te koop, het is een zeer prachtig domeintje, heel rustig, met een groot meer van 12 KM lang en 1 KM breed, waar je alle watersporten kunt doen, er staat ook een hotelletje op het domein met 10 kamers en een heel groot zwembad waarvan je ook gebruik kunt van maken, het is daar voor ons een paradijs. De zee is ongeveer van daaruit 15 KM richting Rayong, maar natuurlijk ook in Pattaya, ik weet nu ook niet als je thailand en die streek kent, ik en mijn vrouw alle twee belgen, hebben enkele jaren geleden daar een bungalow gekocht aan een vriend die met een thaise gehuwd is en de zus van haar met haar man woont daar ook op het domein en zij doen daar het onderhoud en de beveiliging en eventuele verhuur. Wat de extra kosten betreft per jaar, kost daar bijna niets ongeveer 100 euro per jaar, wij, ik en mijn vrouw gaan eind juni 2009 daar definitief gaan wonen, want dan stop ik met werken. De huizen zijn niet gemeubeld, maar wij hebben daar alles gekocht, het is spotgoedkoop, voor een salon, eetplaats, 2 slaapkamers, wasmachine, frigo, diepvriezer, enz, en alle meubels in Rotan voor ongeveer 2000 euro, als U nog vragen heeft stuur gerust een mail naar jacques.leleu@hotmail.com, en als je wilt zonder verplichtingen, moogt je altijd even langskomen, want er is zo veel te vertellen.kan ook foto\'s doorsturen. Jacques.\'
Tom
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vakantie in Azië

Beleef een mooie vakantie in Azië.